Wyświetlono posty znalezione dla frazy: Kody do Gothic zbroje





Temat: (ogólnie) ulubiona zbroja
Gothic 1

-Zbroja z magicznej rudy
-Ciężki pancerz strażnika (ładnie wygląda ale nie da się go zdobyć bez kodów), najemnika i strażnika świątynnego.
-pancerz z pełzaczy

Gothic 2 Noc Kruka

-pancerz paladyna
-ciężka szata ognia

Gothic 3

-pancerz orka, paladyna
-ciężki pancerz asasyna





Temat: Kody na Zbroje
jezeli ktos zna kody na zbroje w gothic 2 i gothic 2 nk to bardzo prosze potrzebne mi do mojego pierwszego filmu na yt szczegolnie zalezy mi na zbroji z pancerzy pelzaczy





Temat: [gra] gothic kody
Cześć.Mam problem z kodami do tej gry.Wziełem kody z tej strony : http://gothic.org.pl/gothic/kody.html i z innych też.Gdy chcem wpisać na pancerz to one mi nie wchodzom.Np.Zbroja nowicjusza - nov_armor_h daje instert na początku ale nic.Jak to zrobić



Temat: Kody do Gothica - przemyślenia
Twórcy przywoływali kodami cały świat gry, bo chyba na wszystko jest kod więc po prostu wpisali kod na każdego kopacza, ławkę, chrząszcza, wilka. Wszystkich NPC potworki, bronie, zbroje, przedmioty przywołali kodami.
Osobiście nie lubię grać na kodach np. w san andreas nie gram na kodach, ale kody do gothica są takie fajne... Nie można się im oprzeć.




Temat: Kody do gothic PL
kody do gothic:
stonegolem-kamienny golem
crw_armor_h-zbroja z pancerzy pełzaczy
urizielrune-fala smierci urizjela
sleeper-sniacy
itrw_bow_war_05-luk smierci
itrw_crossbow_04-kusza wojenna
dmb_armor_h-szata xardasa
ore_armor_h-zbroja z magicznej rudy
ch-koles ktory moze wszystkiego nauczyc
minecrawlerq-krolowa pelzaczy
all-allrounder ( ma wszystkie runy oprocz dwoch)
ud-umarly shaman orkow
sham-shaman orkow
na poczatku wszystkich kodow trzeba nacisnac i



Temat: Gothic z kodami czy bez?? Za czy przeciw??

Ja mam identyczne zdanie co MantroX.

Co do Gothica na kodach to przechodząc teraz gothica, a kodów użyłem 3 razy:
1. Aby zabić Lewusa - zabrałem mu zbroje
2. Aby pokonać Krzykacza - zabrałem mu broń
3. Aby pokonać Baloro - patrz punkt 1

Zaznaczam, że zrobiłem to bo mam ochotę przejść tę grę. Może jak będę lepszy w te klocki to spróbują ja przejść bez cheatów.




Temat: kody do gothic 2
Mam kod na kolesia który ma dosłownie wszystko z gothica 2. Każdy amulet, każdy klucz,każdą zbroję,każdą broń itp:) A oto kod: INSERT PC_ITEMFELLER.



Temat: Ulubiony NPC
Thorus-polubilem go od kiedy ujrzalem go po raz pierwszy,byl/jest on dla mnie (w Gothicu) przykladem poteznego wojownika pewnego tego co robi.
Zawsze chcialem miec jego zbroje lecz bez kodow bylo to niemozliwe
Byl-Jest i najprawdopodobniej bedzie moim ulubionym Npc w Gothicu (mam nadzieje ze odegra jakas role w Gothicu 4 lub w dodatku do Gothica 3).



Temat: Gothic 3 kody...na budowle...itp...
Dzięki.

Sprawdziłem to z Myrtanom i do tego budynku nie da się wejść.
Dlaczego?

Znasz kod na w której jest łużko i jakiś kufer w którymś się coś znajduje np.:
-kase
-zbroje
-miecze itd...?
Proszę jak ktoś zna kod na takom chate to proszeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee o podanie.
Błagam

Czym się różni saga gothic od złotej edycji lub extra kolekcja ( w której się znajduje wszystkie cz.)



Temat: Drobne tricki
Jak mieć chodzącą zbroje w gothic mt:
1.Wpisujemy kod(lub zdobywamy) pierścień niewidzialności
2.Zakladamy go
3.Zakladamy zbroje i uzbrojenie(bo po zalożeniu pierścienia zbroja i uzbrojenie zostają automatycznie zdjęte)
I mamy chodzącą pustą zbroje.
Trik może się przydać



Temat: Kody do gothic PL
słuchajta,słuchajta ! jak w kodach chce wpisać _ to ni mogę . nawet jak robie Shift +-. co robić ?no bo jak w końcu nie przyzwę starożytnej zbroi magicznej to CENZURA kody!

Doklejone

a jeszcze jedno w Gothic 1 nie przyzywasz facehelepra tylko character helepera a więc nie insert fh tylko insert ch



Temat: Gothic 1, 2, czyyy i może 4
Z Gothic'ów oryginalną mam tylko jedynkę Przeszedłem 1 i 2 Noc Kruka. Trójki nie, bo mi się nie chciało. Jeśli chodzi o fabułę to moim zdaniem Gothic 3 ma najnudniejszą. Za dużo biegania i klimat już nie ten, co w poprzednich częściach. W Gothicu 2 zrypali tylko podział zawartości ekwipunku. Mogli zostawić ten z "jedynki", czyli podział na tabele z różnymi kategoriami. Polecam wszystkim mającym 1 i 2 NK zabawę w odkrywanie cheatów np.

Wiadomo że cheaty na itemy zaczynają się od wyrazu "insert", przy czym wystarczy, że wciśnie się "i" i cały ten wyraz wyskakuje. Dlatego zacząłem się bawić kombinacjami różnych klawiszy np. IAA, IAB, IAC itd. Dzięki temu można odkryć masę cheatów, które nawet nie były publikowane . Bo nie widziałem żeby kiedyś opublikowali kod na starszą wersję Szponu Beliara, który zamiast błyskawic ma ogień .

EDIT: Armor, ja również lubię biegać sobie z magnacką zbroją



Temat: Brak zmian
wrzucić tekstury w formacie .tga lub .tex pancerzy dajmy do C:Gothic II\_WorkDataTextures\_compiled a w pliku Humans.mds dodajemy linijkę z nazwą naszego pancerza tą z formatu .asc humans.mds znajduje się w C:Gothic II\_WorkDataAnims otwieramy notatnikiem i jak jest
// Armor-Meshes to na sam dół skopiujemy jedną linijkę kodu wklejamy registerMesh ("mp.nazwa mojej zbroi.ASC")
Tam gdzie "nazwa mojej zbroi" piszemy nazwę naszego pancerza w .asc
*I powinien być git i jak będziesz wpisywał kod na face helper nie będzie ubrany w ten pancerz:P




Temat: Guru

Oczywiście że można ja nim grałem. Bez kodów.

Dziwne

Nie w Gothic nie można być Guru. Wskazują na to dowody.

1) Nie ma możliwości w rozmowach.
2) Jak na kodach wezmiesz zbroję Guru to statystyki są beznadziejne a każdy wie, że zbroje cą coraz lepsze.



Temat: Kasa w Gothic 3 i walka

Witam!
Ma ktos jakiś sposób, aby w łatwy sposób zdobyc kasę w Gothic 3? Nie chodzi o kody i takie tam. Proszę o pomoc, bo chce kupic nową zbroję.
I czy ktoś mógł by napisac mi jaki jest łatwy sposób na pokonywanie przeciwników bronia białą, bo zwierzęta cały czas do tyłu mi odskakują i nie moge ich dosiegnąc?



Temat: GOTHIC 2

A Ty tam idziesz. Dochodzisz do zamku, gadasz z gostkiem (nie pamiętam jak on się nazywał) on daje Ci zadanie dowiedzenia się o wydobyciu rudy z 3 kopalni, idziesz do każdej z nich gadasz z ludźmi, wykonujesz zadania które Ci dadzą, zabijasz 4 smoki i to wszystko!!! Więc w czym problem? (jak chcesz to podam Ci kody:-))

Ad.1-To nie jest żadna "Górska dolina" czy inne du*sy.To po prostu Górnicza Dolina miejsce wydobywania magicznej rudy z której robione są zbroje oraz bronie bardzo potęrznę i świetnie sprawdzają się w walce z orkami.Wyposażeni są w nie przedewszstkim Paladyni(sorry za rospis ale jak się 2 częsci gothica przechodziło po 2 razy każdą możliwą profesją to się słabo robi od wszelkich "górskich dolin"
Ad.2Heh na moje oko to on NIE potrzebował solucji Co tam trzeba było zrobić tylko chciał sava przed tą wyprawą bo musię skasował czy tam nie umie przejść.
A sava nie mam bo mi ktoś gre zakosił i nie mam jak grać(ino 1 zostaje^^).



Temat: Mroczne Tajmnice = Wasze Opinie
MT jest zaj****te! Przenieśli do Gothic I smoki, aligatory... Dali nowe questy i potwory, zbroje... Po prostu cudo! Podoba mi się ta wyspa i podziemie. Pomysł z pradawnymi rozszerzył historię opowiedzianą w GII:NK, co bardzo mi się spodobało. Aż chce się robić w tym modzie komiksy... najlepszy mod do G1, w jaki grałem! :wink:

P.S.

Z początku mnie też się wyłączało po użyciu kodów, ale jak pobrałem patcha, to mnie już nie wywala do DOSa



Temat: Jak stworzyć swój obóz w G1
Opis co trzeba zrobić żeby stworzyć swój własny(nie konecznie wymarzony)obóz w świecie Gothica pierwszego.
1.Wybieramy miejsce(musi być małe bo wezwane NPC`ty znikają gdy się odejdzie daleko! Na przykład chata cavalorna czy przed wejściem do cmentarzyska orków)
2."Pordukujemy" członków obozu
Kody na ludzi:
insert A-H_testmodel(polecam e-g bo te chociaż się ruszają)
3. Uzbrajamy i upgradujemy członków obozu(efo na NPC`ta i lvl najlepiej duży żeby nieuciekał przed stworami, siła, hp...można też imię i przy nieruchomym jakąś funkcje, do rozmowy najlepsi są włóczędzy[non_1501-2 bo reszta gdzies idzie] oraz wzywamy broń i zbroje)
4.Zapisujemy grę na innym zapisie.
5.Brawo!!Udało ci się stworzyć obóz z którego nie możesz się ruszyć ponieważ NPC`ty znikają(włóczędzy niewadomo czemu idą do opuszczonego obozu myśliwych nad chatą cavalorna)




Temat: Ratunku! S.O.S.!
Nie no mam, uriziel ,32 lvl 5krąg ale dwurecznym oręzem mam (brak) ,TĄ ZBROJE MAM ,ale jeszcze Stone mi jej nie moze ulepszyc bo moze dopiero w 5 rozdziale ,a poniewaz nie chce uzywac kodów a M.U.S.Z.E miec dwuręcznym na maxa zeby urizielem machac na maximum(na mistrza)
moge w ostatecznosci wezwac 10golemów ,7demonów ognia ,44 przyzwania szkieletów, 13 armii ciemnosci,ale nadal nie wiem czy to wypali. Zlałem calego smiertelnego gothica a zabilem tylko:
-13 strazników
- 4 najemnikow
-kilkunastu bandziorów
-5 szkodników
-kilkunastu nowicjuszy
-7 strażników światynnych i podskoczylem o 6 lvl ale teraz musze podskoczyc do 39 a jak juz mowilem to co tam mam w przyzwaniach chyba nie wystarczy.Prosze odpowiedzcie jak najszybciej




Temat: Zatrzymanie czasu?
Mam pytanie, czy istnieje kod na zatrzymanie czasu w Gothic 2? Nigdzie go nie znalazłem, a bardzo by mi się przydał. Nie chodzi mi o F9, które zatrzymuje całe otoczenie. Po prostu chcę poustawiac sporo żołnierzy w szeregach, a przywołanie, ubranie w odpowiednie zbroje trochę zajmuje i pomiędzy jedną a drugą sceną robi się nagła zmiana nieba np. z popołudniowego na późno wieczorne i to nie najlepiej wygląda.



Temat: Ulepszony wrzód
Prawie każdy z was odrazu zabija wrzoda a ja postanowiłem się pobawić konsolą.
(Odrazu mówie że gothica przeszedłem 5 razy bez kodów)
Zmieniłem mu imię na "Robak" ,zmieniłem parametry(siła,zręczność itp)do 100.
Dałem mu Pięść Trolla i ciężką zbroję strażnika,więc wyglądał jak Strażnik .Wszędzie chodził za mną i jak były większe potwory to ich zabijał a jak zobaczył ścierwojada to uciekał gdzie pieprz rośnie.I oto z denerwuącego wrzoda powstał mężny wojownik .

Edit:Pisało ROBAK a nie Robak.

Pozdrawiam Ronaldhinio



Temat: Zakon Gothickomiksy - Rekrutacja!
Przedstawiam wam, nasze oficjalne forum klanu w Gothicmultiplayer - Zakon GothicKomiksy, jak widać niemiecka grupa znów powrociła ze swoim GothicX tym razem także, z możliwoscią grania w Gothic II. Tak więc zapraszam na nasze forum wszystkich którzy należą do Zakonu. !

Każdy z was na wejście dostaje rangę 'kmieć' (która poźniej zostanie trochę zmodyfikowana). W GMP to po prostu zwykly chłopiec na posyłki, pod przynieś i pozamiataj. - Żułtodziób. (nie wiem jak to się piszę )
Wszytskie większe szczeguły co i jak, znajdziecie na forum a oto link : http://gmpkgk.mojeforum.n...86c09804b4e4e0e
Jeżeli chccie awansować z kmiecia, musieli byscie w czymś się wykazać lub pomóc... mozecie nawet nakrecic filmik jak walczycie z 3 trollami na raz bez kodów w nienajlepszej zbroi.. zobaczymy

hshshshshuhuahahahah D Rejestracja na forum jest uaktywniana przed Admina

Pozdrawiam.
Dr. Chomik



Temat: Gothic
i mam kody na zwierzęta tam z dołu zapisze kody do gothica 2 noc kruka
wolf-wilk
blackwolf-czarny wilk
icewolf-lodowy filk
wisp-ognik
gobbo_green
teraz na zbroje kody

itar_xsardas-na zbroje xsardasa



Temat: Kody do gothic 2

dajcie mi kod na najleprze zbroje do gothic 2
insert itar_pal_skeleton-stara rycerska zbroja



Temat: Kody do gothic 2
dajcie mi kod na najleprze zbroje do gothic 2



Temat: Gothic 2 i 2 Noc Kruka
Mam małe pytanie:
Nie mogę znaleść rzadnej magicznej zbroi w g2 i g2nk (chociarz rużniom się tylko nowymi misjami, zbrojami...) jak ktoś wie gdzie znaleść jakie kolwiek zbroje to prosze o napisanie.

ps.: tylko rzadnych kodów na te zbroje, proszę



Temat: Kody Do Gry Gothic II Noc Kruka
Gothic II Noc Kruka
Naciśnij klawisz C podczas gry, następnie wpisz marvin aby aktywować konsolę. Naciśnij znów klawisz C aby wyjść i klawiszem F2 przywołaj okienko konsoli. teraz wpisz poniższe kody:

cheat full - zostajesz uzdrowiony
cheat god - nieśmiertelność
cheat god od - wyłącza nieśmiertelność
edit abilities - zmienia zdolności
goto waypoint (nazwa) - skaczesz do danego miejsca
toggle time - pokazuje zegarek
set time (hh:mm) - zmienia aktualny czas w grze
first person - widok z pierwszej perspektywy gracza
insert (nazwa przedmiotu) - dostajesz przedmiot, patrz lista poniżej
insert gold - dostajesz 1000 złota 100 punktów doświadczenia
invisible - jesteś niewidoczny dla wrogów
inertiatarge - ??
attributes - otwiera okienko z ustawieniami postaci:
0 - to energia życia
1 - maksymalna życiowa energia
2 - mana
3 - maksymalna ilość many
4 - siła
5 - wiara
protection - ochrona
1 - ochrona przed bronią
3 - ochrona przed ogniem
4 - ochrona przed magią
6 - ochrona przed nabojami
toggle frame - ilość klatek na sekundę
lurker - pojawia się lurker
more snapper - pojawia się Snapper
troll - pojawia się Troll
warg - pojawia się Warg
sheep - pojawia się owca
draconain - pojawia się Echsenmensch
icegolem - pojawia się lodowy GOLEM
firegolem - pojawia się ognisty GOLEM
stonegolem - pojawia się kamienny GOLEM
more scavenger - pojawia się Scavenger
wolf - pojawia się wilk
blackwolf - pojawia się czarny wilk

Mam coś jeszcze jeżeli ci się świeci napis np.strażnik miejski
to naciskasz O(nie zero tylko O)to się w niego zamieniasz i możesz
zabrać jego zbroje czyli naciskamy TAB(nad Caps Lock) i klikamy na zbroi
prawym klawiszem myszy i ją wyrzucamy.Jeżeli chcemy wrócić do postaci "Ja"
to kierujemy np.straż... na naszą postać i naciskamy O,i podnosimy zbroję.

UWAGA!!! Jeżeli nie wpiszemy MARVIN to nie będzie działać.



Temat: Gothic: Wojna Starego Obozu.
Gothic: Wojna Starego Obozu Odc.2
-A więc mu podziękuj. -Lester
-Spokojnie. Podziękuje. -Kopacz
-A gdybyś chciał dołączyć do Sekciarzy to proszę bardzo. -Lester
-Dzięki. Ale nie. Już należę do obozu. -Kopacz
Po minutach drogi Kopacz doszedł do przejścia do starego obozu.
-Stój! Bez dokumentów nie wejdziesz. -Strażnik
-A jak podam ci tajny kod? -Kopacz
-To... Wejdziesz. Wtedy wejdziesz. -Strażnik
-Chwała Gomezowi! -Kopacz
-Źle! -Strażnik
Akurat w tym momencie Strażnik wyjął broń i uderzył Kopacza.
-Zostaw go! Nasz pan powiada: Nie bij drugiego! -Milten
-Ale... Ale... -Strażnik
-Nie obchodzi mnie to że nie zna hasła. -Milten
-Ale jak nie zna to chyba źle. -Strażnik
-Nie bój się wyznaczą ci jeszcze za to karę. -Milten
-Moja głowa... -Kopacz
-Masz szczęście że żyje. -Milten
-Co się stało? -Kopacz
-Spokojnie nic. Wstawaj. -Milten
Po długiej wędrówce Milten zaprowadził Kopacza do zamku.
-Dlaczego mnie uratowałeś? -Kopacz
-Wiesz dlaczego. Jestem Magiem. -Milten
-Tak. Wiem o tym. -Kopacz
-Słuchaj uważnie. Musisz iść do Gomeza po zbroje. Powiedz że Milten cie przysyła. -Milten
-Jasne. -Kopacz
Po drodze Kopacz spotkał Lewusa.
-Hej! Gdzie się wybierasz!? -Lewus
-Śpieszę się. -Kopacz
-Co z moją fiolką? -Lewus
-Lester bardzo ci dziękuje. -Kopacz
-Zuch chłopak. A teraz pożegnaj się z życiem. -Lewus
W tym czasie podszedł Fletcher.
-Lewus! Zostaw chłopaka! -Fletcher
-To moje sprawy Fletcher! -Lewus
-Cicho! Idź już Kopaczu. -Fletcher
Po kilku minutach Kopacz ruszył do Gomeza.
-Kto cię tu sprowadza brudny kopaczu!? -Gomez
-Milten. Chce żebyś dał mi zbroje Strażnika. -Kopacz
-Dobra oto ona. -Gomez
Myśli Kopacza: No jak już mam zbroje... To może lepszy miecz?
-Daj mi też miecz. -Kopacz
-Jak chcesz. -Gomez
CIĄG DALSZY NASTĄPI.




Temat: Cel Hitmana - czyli opinie na temat innych osob na forum
dobra, dolaczyl do nas DeM, wiec sie cofniemy nieco w alfabecie

Demonical Monk (spokojnie, juz ja go poznalem ;d). I prosba do userow! Wy tez bierzcie w tym udzial!

1. Jesli by mial byc czescia w komputerze, to czym by byl?
2. Czy chcialbys, aby pracowal gdzie indziej?
3. Co ci w nim najbardziej przeszkadza?
4. Co w nim lubisz i dlaczego?
5. Najdziwniejsza rzecz u niego.
6. Jesli by ta praca byla platna, i TY bylbys szefem, to czemu dalbys mu podwyzke?
7. A czemu bys mu nie dal podwyzki?
8. Wyobrazasz go sobie jako... (tu mozna uzywac dowolnych tresci, nawet ze moze byc elfem itp.)
9. Ogolna opinia:

Ad.1 Folderem z plikami baz danych w dysku twardym zawierajacym wszystkie linie kodow ktorymi napisano cala serie Gothic :D
Ad.2 Bardzo bym chcial, aby sobie zmienil prace, bo mi czesto sie skarzyl, ze dla niego 100 zl to cholernie duzo pieniedzy. A jako programista ma moje pelne poparcie, wiec nie chce, aby nagle odszedl z dobrowolnej pomocy na forum (ale zeby prawdziwa prace se znalazl, to tak) :d :)
Ad.3 hmm... jest jedna rzecz, ale to nasze osobiste sprawy, o ktorych userzy na forum raczej nie beda mieli pojecia :)
Ad4 Niezle sie z nim mozna dogadac. Sympatyczny, choc chwilami wulgarny (choc jak sie go ladnie poprosi, to przestaje mowic brzydkie slowa)
Ad.5 Nick? :D
Ad.6 Bo umie zabic Sniacego z uzyciem czaru "Sen"? (ci ktorzy grali w Gothica zrozumieja o czym mowa, a jak nie rozumiecie to Wasz problem) :D
Ad.7 Boo, yy, ten no... kupil bym se, no ten tego... emm... ten, no... no te takie fajne, z futerkiem, co Gomez mial, no... zbroje magnata :D
Ad.8 Wyobrazam se go jako istote, ktora juz nie istnieje w Gothicu :D
Ad.9 Pokonal Sniacego i Beziego - nie ma watpliwosci



Temat: Jak zrobić dobry filmik??
Oglądalność w dużej mierze zależy od pierwszego wrażenia. To wie każdy. Aby wywołać dobre wrażenie liczy się estetyczność nagrania, podłożenia dźwięku oraz nie-monotomność. Tak czy inaczej do tematu:
NAJLEPIEJ KRĘCIĆ FRAPSEM!! Jest on najprostszym programem w obsłudze i ładnie nagrywa.można próbować gamecamem, ale będą gorsze efekty.
Tak więc:
Po zainstalowaniu Frapsa koniecznie zmieniamy ustawienia nagrywania. Odznaczamy 'record sound', po czym zmieniamy ustawienie przycisku nagrywania z F9 na NUM LOCK. Ilość FPS zmieniamy na 29.97. to najbardziej optymalna ilość. Na dysku powinniśmy mieć co najmniej 5 gb miejsca, bo fraps kręci filmiki dużego rozmiaru ( nie martwcie się końcowy efekt będzie miał z 5 mb ). Włączamy gothica. po włączeniu przechodzimy do gry. Aby ustawić kamerę w odpowiednim miejscu klikamy F6 wtedy kamera wychodzi z postaci i możemy nią swobodnie kierować. Ustawiamy ją tam, gdzie chcemy i klikamy F5. postać może się wtedy poruszać, a kamera zostaje bez ruchu.

WPISUJEMY KOD : TOGGLE DESKTOP aby zniknął nam pasek życia.
DOPIERO TERAZ NAGRYWAMY.
aby odwrócić kod TOGGLE DESKTOP wystarczy kliknąć F2 po czym klawisz
INSTERT i ENTER. Jeśli to nie zadziała powtarzamy operacje i wtedy podziała . Jest pewna sztuczka. Aby kamera chodziła za tobą kliknij F6 nakieruj kamerę, gdzie chcesz aby było ujęcie. Kliknij F7, ustaw kamerę ruchem obrotowym gdzie chcesz i kliknij F5. Gotowe! Kamera chodzi za tobą! Chcesz aby postać do ciebie mówiła?? Nic trudnego!! podejdź do postaci, gdy wyświetli ci się jej imię to kliknij F6 aby twoja postać gdzieś nie polazła i kliknij O. Wtedy przeniesiesz się do postaci i możesz przystąpić do akcji:
WPISUJESZ "B" "MARVIN" "B" (bez cudzysłowiów )
KLIKASZ F2
wpisujesz PLAY ANI T_DIALOGGESTURE_12 i postać mówi!! Jeśli nie podziała to wpisz PLAY ANI S_DIALOGGESTURE_12
WPISAŁEŚ KOD DIALOG GESTURE?? TAK?? TO TERAZ WPISZ TOGGLE DESKTOP i ustaw kamerę. kliknij F2 i dwa razy INSERT lub raz już nie pamiętam. Włączy ci się komenda dialoggesture i postać przemówi !!
To jest sposób z gothica 1 a z gothica 2 to wygląda inaczej!

ABY GESTYKULOWAĆ W GOTHICU 2 POTRZEBUJESZ DODATEK NOC KRUKA!! BEZ NIEGO TEN TRICK NIE ZADZIAŁA!! GOTHIC NOC KRUKA MOŻNA ŚCIĄGNĄĆ Z JAKIEJŚ STRONY Z GRAMI ALE WPIERW MUSISZ SIĘ ZAREJESTROWAĆ!!

TAK WIĘC:
wpisujemy 3 razy kod: INSERT FH
pojawia się nam 3 gostków.
Zdejmujemy Zbroje bo inaczej z nami nie będą gadać!
gadamy z nimi
dajemy im płeć, twarz
Wpisujemy kod na 3 zbroje
zamieniamy się w każdego gostka po kolei i zakładamy mu zbroję.
przenosimy się z powrotem do postaci.
nakierowujemy postać na kolesia po środku i klikamy "F" potem "F6" i na koniec "o" i nasza postać znika!! Jesteśmy tym trypkiem
nakierowujemy postać na kolesia, który ma gadać
klikamy "F" i "F6", ustawiamy kamerę i klikamy "F5"
wpisujemy kod " TOGGLE DESKTOP", aby nie było paska życia.
próbujemy zagadać do jednego z kolesi
Ale oni mówią tylko "ubierz się porządnie"
Reszta to montaż w WINDOWS MOVIE MAKER

Co zrobić aby postać za nami biegła??
KLIKAMY TYLDE I WALIMY POSTAĆ 2 RAZY WTEDY ZA NAMI BIEGNIE xD

Co zrobić, żeby postać nie poszła??
USTAWIAMY POSTAĆ, KTÓRA MA NIE ODCHODZIĆ, KOŁO NASZEJ POSTACI I KLIKAMY "F6" I "O"

Zamieniłem się w postać i poszłem nią kawałek oglądnąłem się i posatci nie ma!!

WPISZ KOD "INSERT PCHERO" POSTAĆ SIĘ POJAWI :]

Jak zmienić godzinę??!!

WKLIKAJ KOD " SET TIME "

Jak połączyć muzykę oraz tekst??

PODCZAS MONTAŻU PRZECIĄGNIJ TEKST KOŁO MUZY I DOSŁOWNIE POŁÓŻ JEDNO NA DRUGIE

Jakiego programu użyć aby podłożyć głos postaci pod film??

EXPRESSIVO LUB IVO

Jak kiwać głową??
KLIKAMY "F6" USTAWIAMY KAMERĘ I KLIKAMY "F5", PO CZYM TRZYMAMY "R" I KLIKAMY STRZAŁKI.

Co zrobić, aby filmik wyglądał milej dla oka??
ŻEBY TO ZROBIĆ MUSISZ UŻYĆ KOMEND PLAY ANI NP.
Play ani s_stand_2_sit lub t_stand_to_sit
itp. itd.

Jak uzyskać komendę??
PODCHODZIMY DO POSTACI, KTÓRA ROBI TO, CO MY BYŚMY CHCIELI ZROBIĆ. KLIKAMY PRZYCISK "T" I POJAWIA NAM SIĘ KILKA KOMEND NAD POSTACIĄ JEST KOMENDA DO CZYNNOŚCI. PRZEPISUJEMY JĄ GDZIEŚ I WPISUJEMY KOD
PLAY_ANI_(KOMENDA)

NIE DZIĘKUJCIE PRZEŚLIJCIE KASE NA KONTO xD



Temat: Gothic 1 : Kod
Używając kodów po ukończeniu gry możesz szybciej zacząć drugą rozgrywkę. Wszystkie zbroje i inne przedmioty, których nie mogłeś normalnie zdobyć, będą już dostępne. Jednak kody mogą także popsuć całą grę, dlatego dobrze zrobisz, gdy nie znając jeszcze zakończenia Gothic - nie skorzystasz z kodów.

Jest to opcja, która uaktywnia konsolę w grze ('F2'), a odpowiednim klawiszom na klawiaturze zostają przypisane różne, testowe właściwości.
Aby uaktywnić tryb testowy włącz ekran atrybutów oraz umiejętności (okienko z doświadczeniem, umiejętnościami itp.), wpisz na klawiaturze słowo "marvin" (bez cudzysłowów). Klikając na 'ESC' wyjdź z tego okienka, spójrz i upewnij się czy w lewym górnym rogu ekranu pisze "marvin-mode". W tej chwili tryb testowy został włączony. Listę kodów do konsoli znajdziesz w osobnym dziale.
W starszych wersjach (polska się do nich nie zalicza) Gothic, bez najnowszego patcha, konsolę można aktywować w inny sposób:
Edytuj plik gothic.ini (zwykłym edytorem tekstu). Znajdź parametr: "test mode=0" i zmień na "test mode=1". Zapisz zamiany i uruchom grę.

Plik "Gothic.ini" (katalog "GothicSystem") zawiera wiele przydatnych, ukrytych opcji, których próżno szukać w menu gry. Do edycji warto używać prostego windowsowskiego "Notatnika", konkretną treść można wyszukać po użyciu skrótu klawiszowego 'CTRL+F'. Wszystkie komendy zostały opisane po angielsku, dlatego większość osób nie powinna mieć z nimi problemu.

Edytuj plik "gothic.ini" (zwykłym edytorem tekstu). Znajdź parametr: "BloodDetail=1" i zmień "1", na którąś z liczb 1-3. Np. "Blood Detail=3", w efekcie krew będzie lała się litrami.

F2 - Otwiera konsolę
F3 - Widok w oknie lub pełnym ekranem
F4 - Uaktywnia tryb kamery, standardowymi klawiszami poruszania się można kontrolować kamerę
F5 - Zatrzymuje kamerę
F6 - Włącza kamerę w ruch
F7 - Kamera przemieszcza się po głównych lokacjach
F8 - Regeneruje życie i manę
HOME - Przełączanie się między najbliższymi NPC
K - Teleportacja kilka metrów do przodu
O - Zmiana ciała na wybranego NPC
H - Redukuje częściowo życie

marvin - Aktywuje tryb testowy
42 - Cofa wszystkie poprzednie komendy
taki - Regeneruje życie i manę
guardian - Nieśmiertelność
clock - Zegar w górnym prawym rogu ekranu
godzilla - Wszyscy stają się więksi
kingkong - Wszyscy stają się mniejsi
southpark - Kierowana postać porusza się szybciej niż normalnie
clerks - Kierowana postać porusza się wolniej niż normalnie
eowyn - NPC poruszają się wolniej niż normalnie
sodom, garret, marin - Wszystkie trzy kody dodają 1000 bryłek rudy
garfield - Wszyscy stają się grubi
grommit - Wszyscy stają się płascy jak naleśnik
thequeenmustdie - Wszyscy wyglądają jak szkielety
melville - Zaczyna padać deszcz
ticktock - Zaczyna się ulewa
caipiranha - Znikają tekstury
maitai - Zanikają tekstury oraz "podłoże", widoczny jest cały szkielet świata
shrike - Pojawia się wiersz
pixies - Film z naładowaniem miecza URIZIEL



Temat: Premiera przełożona!
Dużo ludzi pisze kiedy wyjdzie Gothic Online. Alpha testy trwają już długo kiedy będą beta.
Chciał bym wam trochę przybliżyć kwestie Ots-ów. Standardowy ots co posiada:
- składa się przeważnie z silnika 7.6 wzwyż do 8.1.
- silnik posiada wiele funkcji, które wykorzystują twórcy to znaczy:
- profesje standardowe;
- ustawiają w configu ile chcą życia, many za lvl;
- jak mają rosnąć skille, ile expa za l potwory.
- ogólnie ustawiają mnożniki ip dane i to wszystko w config.lua;
- najwyżej mają programistę i zmieniają trochę silnik przeważnie skryptami
znalezionymi gdzieś. Ambitne projekty piszą swoje kody;
- grafika w większości przypadków nie zmieniona. Jak już coś zmieniają to ściągają z neta.
- jak ktoś robi ots tematyczny to wybiera taki temat, żeby był gotowy silnik.
- na standardowych ots-ach jest przeważnie 20 NPC na miasto i w innych miastach, są NPC oparte o te 20 skryptów;
- najwięcej teamów robiących ots-y zmienia skrypty akcji i dodaje dużo czynności;
- co do questów to na ots są to przeważnie proste questy z bramką lvl, podchodzi sie do skrzyni po zabiciu potworów i dostaje nagrodę. Takich questów jest z 40, a to i tak dużo.
- mapa przeważnie startują wszyscy ze standardowej mapy dostarczonej z silnikiem. Jest ona przerabiana, a potem wraz z nowymi update jest powiększana.
- klient do takich serwerów to przeważnie standardowy klient Tibi;

Gothic Online będzie zawierał:
- silnik 7.6 zmieniony na MySql;
- dużo nowych kodów, aby dostosować silnik do Gothica;
- 10 profesji zupełnie różnych niż w Tibi;
- inny rozwój postaci;
- inny podział broni;
- inny sposób przeliczania uderzeń;
- grafiki wszystkich broni i zbroi pochodzących z Gothica;
- stworzenie grafik wszystkich potworów jakie znajdują się w Gothicu;
- 180+ różnych dialogów NPC co za tym idzie 180+ stworzonych NPC;
- odtworzenie questów z Gothica, które są wymagające trudne i bardziej skomplikowane od tych z Tibi;
- własny klient gry, z nowymy grafikami, oraz przebudowany do wyświetlania informacji pasujących do Gothica;
- program update-ujacy klienta i uruchamiający zmienonego klienta;
- mapa wielkością i kształtem przypominająca mapę z Gothica;

W porównaniu do zwykłego OTS nasz Gothic Online jest serwerem o wiele bardziej zaawansowanym i skomplikowanym. Wszystkie te zmiany będą wymagały dokładnego przejścia gry w czasie beta testów, aby wyeliminować większość błędów. Jednak, żeby osiągnąć finalną wersje trzeba dużo pracy i wysiłku, dlatego Gothic Online jeszcze nie powstał, bo chcemy wam pokazać finalny cudowny efekt nie jakiś niedorobiony półprodukt łatany update-ami co chwile. Do tego robimy to za darmo i w czasie naszego wolnego czasu. Każdy ma swoje zajęcia i obowiązki. Dlatego mam nadzieję, że zrozumiecie czemu nikt wam nie poda daty premiery, ani w ilu procentach jest ukończony, bo przy dużym skomplikowanym i dobrym projekcie nie da rady określić dokładnie kiedy się skończy, a lepiej zrobić coś wolniej i lepiej niż na szybko i źle.



Temat: KODY DO GRY GOTHIC 2
Postacie
Kod: Rezultat:
Najemnicy Na Farmie Onara:
SLD_805_CORD Cord
SLD_801_TORLOF Torlof
SLD_800_LEE Lee
SLD_823_KHALED Khaled
SLD_803_CIPHER Cipher
SLD_807_BULLCO Bullko
SLD_808_JARVIS Jarvis
SLD_806_SYLVIO Sylvio
SLD_814_SENTENZA Sentenza
SLD_804_ROD Rod
SLD_810_DAR Dar
SLD_822_RAOUL Raoul
Farmerzy Na Farmie Onara:
BAU_903_BODO Bodo
BAU_913_THEKLA Thekla
BAU_912_PEPE Pepe
BAU_934_BABERA Babera
BAU_900_ONAR Onar
Farmerzy Na Farmie Akila:
BAU_945_EGILL Egill
BAU_944_EHNIM Ehnim
BAU_940_AKIL Akil
BAU_942_RANDOLPH Randolph
BAU_941_KATI Kati
SLD_841_ENGARDO Engardo (Najemnik na farmie Akila)
SLD_840_ALVARES Alvares (Najemnik na farmie Akila)
Khorinis:
VLK_432_MOE Moe
VLK_415_MELDOR Meldor
VLK_405_FERNANDO Fernando
VLK_402_RICHTER Sędzia
PAL_200_HAGEN Lord Hagen
PC_THIEF_NW Diego
Magowie w Klasztorze:
PC_MAGE_NW Milten
KDF_504_PARLAN Parlan
KDF_505_MARDUK Marduk
KDF_500_PYROKAR Pyrokar
KDF_501_SERPENTES Serpentes
KDF_502_ULTHAR Ulthar
KDF_508_GORAX Gorax
KDF_506_NEORAS Neoras
KDF_507_TALAMON Talamon
Nowicjusze w Klasztorze:
NOV_605_OPOLOS Opolos
NOV_604_DYRIAN Dyrian
NOV_603_AGON Agon
NOV_612_BABO Babo
NOV_601_IGARAZ Igaraz
NOV_608_GARWIG Garwig
PAL_299_SERGIO Sergio (Paladyn w Klasztorze)
VLK_4250_JORGEN Jorgen (Obywatel w Klasztorze)
Inne:
NONE_100_XARDAS Xardas
KDF_509_ISGAROTH Isgaroth

ITMI_NUGGET Bryłka rudy
ITMI_FLASK Menzurka
ITMI_GOLDPLATE Złoty talerz
ITMI_GOLDCUP Złoty puchar
ITMI_RUNEBLANK Runa
ITMISWORDRAW Surowa stal
ITMI_FLASK Rozgrzana stal
Amulety
ITAM_PROT_FIRE_01 Amulet ognia
ITAM_HP_MANA_01 Amulet oświecenia
ITAM_PROT_POINT_01 Amulet dębowej skóry
ITAM_PROT_MAGE_01 Amulet duchowej siły
ITAM_PROT_TOTAL_01 Amulet magicznego pancerza
ITAM_STRG_01 Amulet siły
ITAM_HP_01 Amulet życia
ITAM_MANA_01 Amulet magii
ITAM_DEX_STRG_01 Amulet mocy
ITAM_PROT_EDGE_01 Opanowanie amuletu
Bronie
ITMW_2H_SPECIAL_04 Duże magiczne ostrze na smoki
ITMW_2H_ORCAXE_01 Lekki orkowy topór
ITMW_1H_ BLESSED _03 Gniew Innosa
ITMW_2H_SPECIAL_02 Ciężki magiczny miecz
dwuręczny
ITMW_1H_ BLESSED _03 Gniew Innosa
ITWM_1H_COMMON_01 Samodzielnie wykuty miecz
ITMW_ZWEIHAENDER4 Ciężki miecz dwuręczny
ITMW_ZWEIHAENDER1 Lekki miecz dwuręczny
ITMW_1H_PAL_SWORD Miecz paladyna
ITMW_2H_PAL_SWORD Miecz dwuręczny paladyna
ITMW_STURMBRINGER Ostrze Burzy
ITMW_RUNENSCHWERT Miecz runiczny
ITMW_RUBINKLINGE Rubinowe ostrze
ITMW_ELBASTARDO El Bastardo
Zbroje
ITAR_MIL_L Pancerz straży
ITAR_MIL_M Ciężki pancerz straży
ITAR_PAL_H Pancerz paladyna
ITAR_DJG_H Ciężki pancerz łowcy smoków
ITAR_KDF_H Ciężka szata ognia
ITAR_KDW_H Szata Maga Wody
ITAR_DJG_CRAWLER Zbroja z pancerzy pełzaczy
ITAR_DJG_BABE Kobiecy pancerz łowcy smoków
ITAR_XARDAS Szata Mrocznej Magii
ITAR_DEMENTOR Mroczny płaszcz
Runy Teleportacyjne
ITRU_PALTELEPORTSECRET Teleportacja do podziemi
klasztoru
ITRU_TELEPORTSEAPORT Teleport do miasta portowego
ITRU_TELEPORTMONASTERY Teleport do klasztoru
ITRU_TELEPORTFARM Teleport do majątku ziemskiego
ITRU_TELEPORTXARDAS Teleport do wieży Xardasa
ITRU_TELEPORTPASSNW Teleportacja do przełęczy
Khorinis
ITRU_TELEPORTPASSOW Teleportacja do przełeczy
Górniczej Doliny
ITRU_TELEPORTOC Teleportacja do zamku
ITRU_TELEPORTOWDEMONTOWER Teleportacja do wieży demonów
ITRU_TELEPORTTAVERNE Teleport do tawerny




Temat: Przenoszenie zbroji z G2 do G1
Piszę ten tutek z myślą o tych nie zbyt wtajemniczonych
A więc ten prosty (czy na pewno prosty) poradnik, przedstawi wam, jak dodać zbroje z Gothic 2/Gothic 2 NK do Gothic 1

Zacznijmy do tego że trzeba będzie wiedzieć jaką zbroję chcemy sobie, że tak powiem wyeksmitowac z Gothica 2 . Ja sobie wybrałem Skórzaną zbroję . To co będzie nam do tego zabiegu potrzebne to kolejno:

- Gothic starter
- GMDK
- Polskie skrypciory (można znaleźć na The Modders ale nie polecam xP)
- Tektura zbroji którą chcemy przenieść (wyciągamy ją przez Gomana
- Pliki .ASC (można znaleźć na The Modders paczki ze wszystkimi .ASC)

Skoro mamy już wszytkie potrzebne nam rzeczy zabieramy się do dzieła!

1. Wrzucamy tekturkę tej zbroji do folderu Gothic\_WorkDataTextures\_COMPILED
Oczywiście z rozszerzeniem .TEX

2. Wrzucamy .ASC tej zbroji do folderu Gothic\_WorkDataAnims\_compiledarmor

3. Teraz czas przerobić skrypt Gothic\_WorkDataScriptsContentItemsArmor.d
a więc otwieramy go, zjeżdżamy na sam dół, i kopiujemy część dotyczącą byle jakiej zbroji i wklejamy na sam koniec

Kończąć wszystie przeróbki wygląda to tak:


/******************************************************************************************/

INSTANCE LEATHER_ARMOR(C_Item) \[color=red]Kod na zbroje, nie może się powtarzać[/color]
{
    name                     =    "Skórzana Zbroja"; \[color=red]To nazwa zbroji, która będzie się wyświetlać, jeżeli ją wyrzucimy z ekwpiunku :P.[/color]

    mainflag                 =    ITEM_KAT_ARMOR; [color=red]\Tego nie zmieniać.[/color]
    flags                     =    0; [color=red]\Tego nie zmieniać.[/color]

    protection [PROT_EDGE]    =    30; [color=red]\jedno z tych dwóch jest od obuchów a drugie do cientych tylko nie pamiętam które.[/color]
    protection [PROT_BLUNT] =     30;
    protection [PROT_POINT] =     30; [color=red]\Ochrona przed strzałami/bełtami.[/color]
    protection [PROT_FIRE]     =     15; [color=red]\Ochrona przed ogniem.[/color]
    protection [PROT_MAGIC] =     15; [color=red]\Ochrona przed magią.[/color]

    value                     =    1000; [color=red]\Wartość.[/color]

    wear                     =    WEAR_TORSO; [color=red]//Nie zmieniać.[/color]

    visual                     =    "sttm.3ds"; [color=red]\To jak będzie wyglądać zbroja w tej „paczce”, jako że nie znalazłem tych z G2 to użyłem ze G1 Szaty Cienia(czy jak to się pisze).[/color]
    visual_change             =    "Armor_Leather_L.asc"; [color=red]\Nasz .ASC o którym wcześniej pisałem(jest to zbroja po założeniu).[/color]
    visual_skin             =    0; [color=red]\Tego raczej nie zmieniać, a nie chce mi się tłumaczyć do czego to :P.[/color]
    material                 =    MAT_LEATHER; [color=red]\To materiał z jakiego jest wykonany, w końcu to skórzana zbroja a nie metalowa :P.[/color]

    description                =    name; [color=red]\Zostawić w spokoju i to na dole też :P.[/color]
    //TEXT[0]                =    "";
    TEXT[1]                    =    NAME_Prot_Edge;        COUNT[1]    = protection    [PROT_EDGE];
    TEXT[2]                    =    NAME_Prot_Point;        COUNT[2]    = protection    [PROT_POINT];
    TEXT[3]                     =    NAME_Prot_Fire;        COUNT[3]    = protection    [PROT_FIRE];
    TEXT[4]                    =    NAME_Prot_Magic;        COUNT[4]    = protection    [PROT_MAGIC];
    TEXT[5]                    =    NAME_Value;            COUNT[5]    = value;
};


Ufff...to chyba wszystko, jak coś pokręciłem to poprawcie mnie .

Tutek opieram na tym, że chcący go użyć zna chociaż podstawy.

Zabrania się kopiowania całości, bądź częsci poradnika i rozpowszechniania, bez zgody autora, którym jestem ja czyli darth_kranek

Poradnik więc przenoszę do Porad - Pumo

Eee...zdecydujcie się w końcu gdzie ma być, bo co chwila go ktoś przenosi...



Temat: Gothic
Gothic 2 z opisem kody
by uruchomić konsole włącz w grze panel atrybutów i umiejętności (Domyślny przycisk 'c') i wpisz na klawiaturze ''marvin''. Wyjdź z panelu i w górnyl lewym rogu powinno napisać ''Marvin-Mode''. Jeśli napisało to masz włączony teraz Marvin-Mode i konsolę. Teraz żeby wpisać kod naciśnij ''F2''.

Po uruchomieniu ''Marvin'' możemy wciskać przyciski o następujących właściwościach

Przycisk Efekt
F2 Otwiera Konsolę
F3 Zmiana między oknem a pełnym ekranem
F4 Ustawia grę na ''Image Mode''
F5 Zatrzymuję kamerę
F6 Włącza kamerę w ruch
F7 Rusza kamerę do wybranych sekcji
F8 Regeneryję życie i manę
HOME Powrót do postaci
K Teleportuje postać na przód
0 zamienia ciało na wybrane stworzenie
H Redukuje życie twojej postaci

W grze można również edytować swoją postać. Zrobienie tego jest bardzo proste po włączeniu ''Marvina'' naciśnij ''F2'' i wpisz ''edit abilities''. Teraz pokaże ci się okienko i możesz zacząć edytować postać. Jeśli chcesz zmienić Np. poziom to wpisz w okienku ''level'' i teraz wpisz poziom jaki chciałbyś mieć.

W konsoli również można wpisać następujące kody:

(Nie zapomnij przed kodem wpisać ''insert'')

Postacie
Kod: Rezultat:
Najemnicy Na Farmie Onara:
SLD_805_CORD Cord
SLD_801_TORLOF Torlof
SLD_800_LEE Lee
SLD_823_KHALED Khaled
SLD_803_CIPHER Cipher
SLD_807_BULLCO Bullko
SLD_808_JARVIS Jarvis
SLD_806_SYLVIO Sylvio
SLD_814_SENTENZA Sentenza
SLD_804_ROD Rod
SLD_810_DAR Dar
SLD_822_RAOUL Raoul
Farmerzy Na Farmie Onara:
BAU_903_BODO Bodo
BAU_913_THEKLA Thekla
BAU_912_PEPE Pepe
BAU_934_BABERA Babera
BAU_900_ONAR Onar
Farmerzy Na Farmie Akila:
BAU_945_EGILL Egill
BAU_944_EHNIM Ehnim
BAU_940_AKIL Akil
BAU_942_RANDOLPH Randolph
BAU_941_KATI Kati
SLD_841_ENGARDO Engardo (Najemnik na farmie Akila)
SLD_840_ALVARES Alvares (Najemnik na farmie Akila)
Khorinis:
VLK_432_MOE Moe
VLK_415_MELDOR Meldor
VLK_405_FERNANDO Fernando
VLK_402_RICHTER Sędzia
PAL_200_HAGEN Lord Hagen
PC_THIEF_NW Diego
Magowie w Klasztorze:
PC_MAGE_NW Milten
KDF_504_PARLAN Parlan
KDF_505_MARDUK Marduk
KDF_500_PYROKAR Pyrokar
KDF_501_SERPENTES Serpentes
KDF_502_ULTHAR Ulthar
KDF_508_GORAX Gorax
KDF_506_NEORAS Neoras
KDF_507_TALAMON Talamon
Nowicjusze w Klasztorze:
NOV_605_OPOLOS Opolos
NOV_604_DYRIAN Dyrian
NOV_603_AGON Agon
NOV_612_BABO Babo
NOV_601_IGARAZ Igaraz
NOV_608_GARWIG Garwig
PAL_299_SERGIO Sergio (Paladyn w Klasztorze)
VLK_4250_JORGEN Jorgen (Obywatel w Klasztorze)
Inne:
NONE_100_XARDAS Xardas
KDF_509_ISGAROTH Isgaroth

Zwierzęta i Potwory
Kod: Rezultat:
SHADOWBEAST Cieniostwór
BLOODFLY Krwiopijca
ORCWARRIOR_HARAD Ork Zwiadowca
GIANT_RAT Olbrzymi Szczór
GIANT_BUG Polna Bestia
TROLL Troll
TROLL_BLACK Czarny Troll
WOLF Wilk
SCAVENGER Ścierwojad
SHEEP Owca
HAMMEL Owca Samiec
DMT_DEMENTORAMBIENTWALKER6 Poszukiwacz

Jedzenie i Rośliny
Kod: Rzecz:
ITPL_HEALTH_HERB_01 Roślina Lecznicza
ITPL_HEALTH_HERB_02 Ziele Lecznicze
ITPL_HEALTH_HERB_03 Korzeń Leczniczy
ITPL_PERM_HERB Szczaw królewski
ITPL_WEED Chwast
ITFO_WINE Wino

Bronie
Kod: Rzecz:
ITMW_2H_ORCAXE_01 Lekki Orkowy Topór
ITMW_2H_ORCAXE_02 Średni Orkowy Topór
ITMW_2H_ORCAXE_03 Ciężki Orkowy Topór
ITMW_2H_ORCAXE_04 Ogromny Orkowy Topór
ITMW_2H_SPECIAL_01 Magiczny Miecz Dwuręczny
ITMW_2H_SPECIAL_02 Ciężki Magiczny Miecz Dwuręczny
ITMW_2H_SPECIAL_03 Ciężkie Magiczne Ostrze Bojowe
ITMW_2H_SPECIAL_04 Duże Magiczne Ostrze Na Smoki
ITMW_1H_MISC_SWORD Zardzewiały Krótki Miecz
ITMW_2H_SLD_SWORD Kiepski Miecz Dwuręczny
ITMW_1H_VLK_AXE Topór
ITMW_DOPPELAXT Topór Obusieczny
HOLY_HAMMER_MIS Święty Młot

Pancerze
Kod: Rzecz:
ITAR_DJG_L Lekki Pancerz Łowcy Smoków
ITAR_DJG_M Średni Pancerz Łowcy Smoków
ITAR_DJG_H Ciężki Pancerz Łowcy Smoków
ITAR_SLD_L Lekki Pancerz Najemnika
ITAR_SLD_M Średni Pancerz Najemnika
ITAR_SLD_H Ciężki Pancerz Najemnika
ITAR_PAL_H Pancerz Paladyna
ITAR_DEMENTOR Mroczny Płaszcz
ITAR_DJG_CRAWLER Zbroja z Pancerzy Pełzaczy
ITAR_JUDGE Szata Sędziego
ITAR_KDF_L Szata Maga Ognia
ITAR_KDF_H Ciężka Szata Ognia
ITAR_NOV_L Szata Nowicjusza

Przedmioty
Kod: Rzecz:
ITMI_NUGGET Bryłka Rudy
ITMI_HAMMER Młotek
ITMI_GOLD Złoto
ITMI_BROOM Miotła
ITMISWORDRAW Surowa Stal
ITAT_SHEEPFUR Owcza Skóra
ITMI_INNOSEYE_MIS Oko Innosa
ITMI_INNOSEYE_BROKEN_MIS Oko Innosa - Pozbawione Mocy

Runy
Kod: Rzecz:
Runy Teleportacyjne:
ITRU_TELEPORTXARDAS Teleportacja Do Xardasa
ITRU_TELEPORTSEAPORT Teleportacja Do Miasta Portowego
ITRU_TELEPORTFARM Teleportacja Do Majątku Ziemskiego
ITRU_TELEPORTTAVERNE Teleportacja Do Tawerny
ITRU_TELEPORTMONASTERY Teleportacja Do Klasztoru
ITRU_TELEPORTPASSOW Teleportacja Do Przełęczy Górniczej Do
ITRU_TELEPORTOC Teleportacja Do Zamku
ITRU_TELEPORTPASSNW Teleportacja Do Przełęczy Khorinis
Inne Runy:
ITMI_RUNEBLANK Pusta Runa




Temat: Gothic IV - Zapowiedź dla fanów.
Na początku ukazały się w sieci informacje o Gothic 4: Genesis. wielu fanów było oburzonych tym co chcieli nam zaoferować twórcy. Dziś w kilka miesięcy po pierwszych zapowiedziach wiemy natomiast, iż czwarta część serii będzie nosić nazwę Arcania. Otrzymaliśmy także całkiem nowe fakty dotyczące produkcji. Jesteście ciekawi czym przywita nas klasyk gatunku? Zapraszamy do przeczytania nowej zapowiedzi Gothic 4.Pierwszą

rzeczą o której muszę wspomnieć to data wydania gry. Otóż według informacji jakie IGN wyciągnął od Spellbound, Gothic 4 ukaże się na naszym rynku prawdopodobnie jesienią 2009 roku. Twórcy czwartej części stawiają ogromny nacisk na optymalizacje kody gry, by nie dopuścić do sytuacji jaka miała miejsce w Gothic 3, gdzie do dziś gra jest niestabilna a jej poprawne działanie graniczy z cudem. Prócz premiery na PC możemy spodziewać się wersji na konsole Xbox 360 oraz PS3 jednak nie jest to jeszcze w stu procentach pewne.

Bezimienny, a raczej jego brak?

Już w momencie pisania pierwszych zapowiedzi wiadomym faktem był brak naszego heroicznego bohatera – Bezimiennego. Deweloperzy za wszelką cenę postanowili oderwać się od korzeni tym samym serwując nam ciekawą przygodę nowym bohaterem, wysyłając starą postać na zasłużoną już emeryturę. Bezimienny pełni teraz rolę króla tyrana, w którego zmienił się po przeżyciu wydarzeń zaprezentowanych w częściach poprzednich. Los który zawsze był mu przychylny odwrócił się od niego. Król postanawia zwiększyć swoje królestwo udając się tym samym do Arcani. Wspomnianej krainie żyje sobie nasz nowych bohater, prawdopodobnie jest on rybakiem, i w wyniku wielu dziwnych okoliczności zostaje rzucony w wir epickiej przygody. Nasz nowy Bezimienny będzie miał za zadanie zaprowadzić spokój w krainie wyzwalając ją z pod rąk tyrana. To w jaki sposób dokonamy tego zależeć będzie tylko i wyłącznie od nas. Otóż jak zapowiadają deweloperzy nowa postać będzie mogła zabić starego króla tym samym zajmując tron, zachęcić Bezimiennego do zmiany swojego zachowania, bądź po prostu nie przejmować się sytuacją. To jak zakończymy naszą przygodę będzie zależeć tylko i wyłącznie od nas.

Od zera do bohatera!

Istota rozgrywki znana nam z poprzednich części nie uległa jednak wielkiej zmianie. Nadal nasza postać przemierza wyspę, wykonując różne zlecenia, które mają wpływ na świat i nastawienie postaci niezależnych w stosunku do nas. Za każde zadanie, zabicie człowieka lub stwora, nasz bohater otrzymuje punkty doświadczenia, a te po przekroczeniu danego progu będą zamieniać się na punkty nauki, które będziemy musieli przeznaczyć na rozwój umiejętności. Gothic 4 zaoferuje nam bardzo rozbudowany system umiejętności w stosunku do poprzednich części. Ogromny nacisk twórcy położyli na system magii, oraz alchemii, które bądź co bądź zostały wcześniej solidnie zaniedbane. Prócz tego nasza postać będzie mogła samodzielnie tworzyć elementy ekwipunku takie jak zbroje, bronie, czy mikstury magiczne.

Pierwszą rzeczą podczas grania, która rzuci nam się w oczy, to zmieniony interfejs użytkownika. Spellbound postanowił uporządkować menu tak, by był jak najbardziej przyjazny graczowi, prócz tego łatwiej będzie nam poruszać się po menu zadań. W praktyce wygląda to następująco: klikając na daną misję, otrzymujemy jej opis, zaznaczony obszar na mapie, gdzie mamy szukać rozwiązania, i podane przedmioty potrzebne do wykonania zadania. Zabieg ten ma pozwolić nam szybko i trafnie szukać rozwiązań, a nie jak to miało miejsce w poprzednich częściach, kiedy danego elementu szukaliśmy po całej mapie, gdyż pomoc w wykonaniu nie była zbyt trafnie sprecyzowana. Gothic mode - taką nazwę będzie nosić wspomniany pomocny interfejs. Nic jednak straconego każdy Pro Player, będzie mógł zrezygnować z udogodnień aplikacji, poprzez wyłączenie wspomnianego trybu. Co ciekawe, pomoc w postaci tego modułu została wrzucona do gry na prośbę niemieckich graczy…

System walki ma być podobny do tych, które znamy z poprzednich części. Im większy poziom doświadczenia naszej postaci, tym większe obrażenia zadajemy. Prócz tego otrzymamy szereg nowych combosów, parowań mieczem jak i tarczą, czy też różne rodzaje ciosów specjalnych. Deweloperzy postarają się położyć ogromny nacisk, na to by gracz nie czuł się znużony ciągłym wciskaniem tych samych kombinacji klawiszy.

Na początku wspomniałem o magii jednak nie opisałem co tak naprawdę będzie nam dane robić. Bezimienny będzie posiadać moc zmieniania pogody, wpływu na porę dnia, rzucania kul ognia oraz innych czarów. Niestety tak naprawdę musimy na razie wierzyć deweloperom na słowo, gdyż umiejętności te nie zostały jeszcze zaprezentowane. Spellbound przy tworzeniu zbroi oraz broni do Gothic 4, udał się do zbrojowni w Austrii, gdzie wykonali wiele zdjęć ekwipunku. Dzięki czemu podczas gry w czwartą część sagi otrzymamy realistyczne uzbrojenie, a element taki jak tarcza będziemy mogli udekorować herbem swojej frakcji. Prawda, że brzmi ciekawie?

Akcja gry będzie się działa 10 lat po wydarzeniach z trzeciej części produkcji. Nie zabraknie różnego rodzaju lokacji w tym pustyni, stepów, gęstych lasów itd., zmian warunków atmosferycznych, cyklu nocy i dnia oraz tak kochaną przez graczy... magicznej bariery, niestety nie wiemy co ona obejmie. Nie zabraknie także postaci, który pojawiały się w poprzednich częściach w tym starych znajomych naszego bohatera. Prawdopodobnie świat będzie na tyle duży, że do transportu wykorzystamy zwierzęta wierzchowe, co będzie nowością serii. Nie zabraknie także nowych przeciwników do zabicia, mówi się także o tym, że stare potwory nieco zostaną udoskonalone od strony wyglądu, a prócz tych znanych Gothic 4 zaoferuje nam pokaźną liczbę całkowicie nowych bestii.

Gothic 4 zamierza nawiązać audio-wizualizacją do poprzednika. To oznacza, że grafika i jakość muzyki oraz zsynchronizowani spikerzy będą tacy, jakich ich zapamiętaliście z części trzeciej. Możemy zatem liczyć na bardzo realistyczną grafikę, świeży powiew wiatru, liście spadające z drzew. Gra ma wykorzystywać w pełni biblioteki DX10.

Więcej szczegółów dowiemy się z pewnością na tegorocznych targach Game Convention, gdzie Gothic 4: Arcania zostanie zaprezentowany. A jak na razie pozostaje nam czekać. Gothic 4: Arcania rokuje dobrze na przyszłość i widać, iż zmiana dewelopera wcale nie musi wyjść na gorsze. Pomysłów i ciekawostek jest masa, jednak zobaczymy jak Gothic 4 będzie wyglądać w praktyce. Pozostaje nam czekać na rychłą premierę aplikacji.

Źródło :http://gothic.org.pl/



Temat: DOOM RL Hall of Fame
Kod:
--------------------------------------------------------------
 DoomRL (v.0.9.8.9) roguelike post-mortem character dump
--------------------------------------------------------------

 Derek Yu, level 8 Demon Lieutenant, sacrificed himself to kill the Cyberdemon
 on level 25 of the Phobos base.
 He survived 79474 turns and scored 59915 points.
 He didn't like it too rough.

 He killed 343 out of 434 hellspawn. (79%)
 He was an Angel of Light Travel!

 He found the Phobos Arena.
 He stormed the Chained Court.
 He faced The Wall.
 And he cleared it completely!.
-- Graveyard -------------------------------------------------

  ###########################################################
  #..........................................................
  #..........................................................
  #........X.................................................
  #..........................................................
  #..........................................................
  #..........................................................
  #..........................................................
  #.......................>..................................
  #..........................................................
  #..........................................................
  #..........................................................
  #..........................................................
  #..........................................................
  #..........................................................
  #..........................................................
  #..........................................................
  #..........................................................
  #..........................................................
  ###########################################################

-- Statistics ------------------------------------------------

  Health -98/50   Experience 22000/8
  ToHit +4  ToDmg Ranged +0  ToDmg Melee +0

-- Traits ----------------------------------------------------

    Hellrunner     (Level 1)
    Tough as nails (Level 3)
    Eagle Eye      (Level 2)
    Badass         (Level 2)

  EE->EE->TaN->TaN->Bad->Bad->TaN->HR->

-- Equipment -------------------------------------------------

    [a] [ Armor      ]   Gothic Armor [7/7] (199%)
    [b] [ Weapon     ]   extended chaingun (1d6)x5 [41/75]
    [c] [ Boots      ]   protective boots [4/4] (86%)
    [d] [ Prepared   ]   advanced rocket launcher (6d6) [0/1]

-- Inventory -------------------------------------------------

    [a] blue armor [2/2] (91%)
    [b] blue armor [1/2] (33%)
    [c] blue armor [2/2] (100%)
    [d] Baron Armor [3/6] (27%)
    [e] rocket (x6)
    [f] power cell (x60)
    [g] large med-pack

-- Kills -----------------------------------------------------

    123 former humans
    56 former sergeants
    18 former captains
    32 imps
    20 demons
    32 lost souls
    22 cacodemons
    9 barons of hell
    8 hell knights
    6 arachnotrons
    4 former commandos

-- History ---------------------------------------------------

  He started his journey on the surface of Phobos.
  On level 5 he stormed the Chained Court.
  On level 10 he witnessed the Wall.
  He massacred the evil behind the Wall!
  On level 19 he found the Baron Armor!
  On level 24 he found the Gothic Armor!
  Then at last he found Phobos Arena!
  He nuked level 25!
  On level 25 he finally sacrificed himself to kill the Cyberdemon.

-- Messages --------------------------------------------------

 Warning! Explosion in 5 seconds!
 Warning! Explosion in 4 seconds! The Cyberdemon fires! Boom! Warning!
 Explosion in 3 seconds!
 Fire -- Choose target... The missile hits the Cyberdemon. The missile hits
 the Cyberdemon. The missile hits the Cyberdemon. The missile hits the
 Cyberdemon. The Cyberdemon reloads his rocket launcher. Warning!
 Explosion in 2 seconds!
 Fire -- Choose target... The missile hits the Cyberdemon. The missile hits
 the Cyberdemon. The missile hits the Cyberdemon. The missile hits the
 Cyberdemon. Warning! Explosion in 1 seconds!
 Fire -- Choose target... The missile hits the Cyberdemon. The missile hits
 the Cyberdemon. The missile hits the Cyberdemon. The missile hits the
 Cyberdemon. The missile hits the Cyberdemon. You hear an explosion! You
 hear an explosion! You hear an explosion! You hear an explosion!
 Congratulations! You defeated the Cyberdemon! Press <Enter>

-- General ---------------------------------------------------

 Before him 70 brave souls have ventured into Phobos:
 65 of those were killed.
 1 of those was killed by something unknown.

 Some rumours though, say that the Cyberdemon was killed already!
 Is he immortal? 4 souls claim to have killed him...
 2 sacrificed itself for the good of mankind.
 2 killed the bastard and survived.

--------------------------------------------------------------

Chcialem tym razem zabic cyberdemona, ale prawie nie mialem amunicji(watpie zeby 6 rakiet i magazynek z chainguna starczyl). Ostatnie poziomy piekla to byl sprint do schodow na dol, na szczescie dzieki dobrej zbroi(Baron's armor, gothica zalozylem dopiero na phobos arena) udalo mi sie przezyc, mimo ze na przedostatnim poziomie gonilo mnie z 3 hell knigtow i jeden cacodemon.